SharePoint – prosessien kehittäminen – liiketoimintatarpeet

Leena KanervaMitä tapahtuu, ennen kuin SharePointia aletaan ottaa käyttöön? Mikä on SharePointin ja Office 365:n asema yrityksen kokonaisarkkitehtuurissa? Kun asiantuntijaorganisaation prosesseja kehitetään, miten SharePoint otetaan mukaan prosessiin?

Näihin kysymyksiin kuulet Leena Kanervan näkemyksen SharePoint ja Office 365 HPR –seminaarissa 19.-20.11.2015. Lisäksi Leena esittelee tutkimustietoa siitä, mitä 60+ organisaatiota kertovat tietotyöjärjestelmien käytöstä ja investointien perusteista. Leena kertoo myös käytännön esimerkkejä kokonaisarkkitehtuurin ja toimintaprosessien kehittämisestä, sekä SharePointin ja Office 365:n roolista.

Leena Kanerva on liikkeenjohdon konsultti, jolla on pitkä IT-tausta: rakennusalan CAD-järjestelmien sovelluskehitystä, tietohallintostrategioita, Enterprise-yksikön johto Microsoftilla. Nykyään Leena konsultoi sekä tietojärjestelmien käyttäjä- että toimittajaorganisaatioita palvelujen tuotteistuksessa, kokonaisarkkitehtuureissa, toimintaprosessien kehittämisessä. SharePoint ja Office 365 ovat useimmissa hankkeissa mukana tavalla jos toisella. Leena on käyttänyt SharePointia omassa elämässään jo vuosikausia niin työkaluna kuin kesämökin hallintajärjestelmänä.

Tutustu tapahtuman ohjelmaan ja tule kuulemaan lisää Leenan kokemuksista!


Office365, SharePoint