Ennakkokyselyn tulokset ja päivitetty ohjelma

Kiitos kaikille ennakkokyselyyn vastanneille! Saimme lähes sata vastausta niin uusilta kuin vanhoiltakin HPR-kävijöiltä. Täytyy kyllä sanoa, että osittain tieto lisää tuskaa. Toiveita tuntuu olevan monennäköisiä ja lähes kaikki esittämämme aiheet kiinnostavat. Mitä siis priorisoida yli muiden?

Avoimissa palautteissa saimme eniten kommentteja seuraaviin aiheisiin:

  • Teams, Teams, Teams
  • Intranet
  • Siirtymä Office 365:een
  • Dokumentit ja työtilat
  • Tietosuoja/tietoturva
  • Communication and Hub Sites

.

Kuten yllä olevasta kuvasta näkee, kiinnostavat case-esitykset, tekniset esitykset, projektista kertovat tarinat sekä ominaisuuksiin keskittyvät puheenvuorot vastaajia lähestulkoon yhtä paljon. Ominaisuudet ja niiden hyödyntäminen nousee kuitenkin kiinnostavimmaksi. Panostamme siis siihen.

Vähiten kiinnostusta herätti suunnittelemamme demokisan uusi tuleminen eli Moderni tietotyö -kilpailu. Päätimmekin jättää sen vielä tuotekehityksen pöydälle odottamaan tulevia tapahtumia ja otimme ohjelmaan mm. ominaisuuksiin ja niiden hyödyntämiseen keskittyvän paneelikeskustelun.

Kaiken kaikkiaan ohjelma on ennennäkemättömän runsas ja puhujiakin on kiinnitettynä jo 26. On hyvä myös huomata, että perinteisen SharePoint ja Office 365 HPR -tapahtuman rinnalla järjestetään nyt ensimmäistä kertaa Azure HPR -tapahtuma. Sen saa lisättyä osallistumiseesi vain 100 euron lisähinnalla.

Ilmoittautuminen molempiin tapahtumiin onnistuu tästä.


Azure, Demokisa, GDPR, Intranet, Microsoft Groups, Office 365, Office 365 HPR, OneDrive, Pilvipalvelu, Planner, Power BI, Project Online, SharePoint HPR, Teams, Tietosuoja-asetus, Tietoturva, Yammer