Case Lindström – Office 365 globaalissa yrityksessä

Millainen kehittämisprojekti syntyy kun otetaan mukaan 2500 käyttäjää ja 24 maata, jotka toimivat erillisissä siiloissa? Kuinka globaalin organisaation sisällön- ja dokumenttien hallintajärjestelmän käyttöönottoprojekti voi onnistua? Tämä selviää kun Heidi Rääsiö ja Tarja Hämäläinen kertovat Lindström Groupin tarinan SharePoint ja Office 365 HPR -tapahtumassa 23.-24.5.2018 Kalastajatorpalla Helsingissä.

Heidi Rääsiö on toiminut Lindströmillä useissa eri tehtävissä 15 vuoden ajan. Nykyisenä vastuualueena hänellä on IT kehitys. Kunniahimoisena visiona on IT- projektien maineen parantaminen. Heidi pyrkii viemään tavoitteitaan eteenpäin oman tiimin käytäntöihin positiivisella innokkuudella askel kerrallaan.

Tarja Hämäläinen on toiminut Lindströmillä sekä viestintä- että projektipäällikkönä. Hän vastaa tällä hetkellä O365-ympäristön kehittämisestä ja vetää muun muassa viestinnällisen intranetin uudistusprojektia. Tarja innostuu kun saan aikaan ahaa-elämyksiä, ja Lindströmin ihmiset löytävät uuden, tehokkaamman ja aikaa säästävän tavan tehdä asioita. Nykyisessä roolissaan Tarja pystyy hyödyntämään aiempaa kokemustaan käyttäjän arjesta.

Ilmoittaudu mukaan ja tule kuuntelemaan Heidiä ja Tarjaa sekä muita mielenkiintoisa puhujia!


Office 365