Botti asiakaspalvelussa – mitä voimme automatisoida ja voiko tekoäly auttaa meitä siinä?

Mitä jos tekoäly oppisi vastaamaan tyypillisiin kysymyksiin, joita käyttäjät esittävät asiakaspalvelulle? Kuinka paljon siitä olisi apua ja ennen kaikkea – voiko sen jo nyt toteuttaa? Olli Jääskeläisen esityksessä perehdytään Microsoftin QnA Makeriin käytännönläheisellä näkökulmalla. Kuinka hyvin botti oppii vastaamaan suomenkielisiin kysymyksiin ja mitä kannattaa huomioida tietämystietokantaa rakennettaessa? Mitä käytännön toimenpiteitä pitää tehdä, että botti voidaan opettaa ja lisätä vaikkapa Teamsiin tai SharePointiin.

Ollin esityksen jälkeen ymmärrät, mitä mahdollisuuksia botti voi tuoda asiakaspalvelussa ja tiedät mitä käytännön toimenpiteitä botin rakentamiseen tarvitaan.

Olli Jääskeläinen toimii arkkitehtina ja kouluttajana Sulavalla ja on erikoistunut Office 365:een ja SharePointiin. Hän on auttanut asiakkaitaan SharePoint työtilojen hallinnassa yli kymmenen vuoden ajan. Oman työnsä ohella Olli vetää Office 365 ja SharePoint User Group Finlandia.

Tutustu tapahtuman ohjelmaan sekä mielenkiintoisiin puhujiin ja ilmoittaudu mukaan.


Botit, Tekoäly